Usb wifi adaptör olarak edimax ew-7318usg kullanıyordum(4 sene).
35tl aldığım ürün yaz – kış demeden kullandım ve hakkını verdi,
ralink rt73 chpseti baya bir performanslı, hariçi 7 db lik orjinal edimax antenide takınça baya bir bağlantı buluyor, backtrack ilede uyumluluğu bulunmakta
. ralink rt-73 1-2 diş çekmesine rağmen bağlantılar
ara sıra koparak bağlanıyordu (arada 200mt mesafe ve 3-4 büyük ağaç var). Adaptörü değiştireyim dedim
kararım yine edimax markasında oldu ve 40tl çivarı fiyatla edimax EW-7711usn aldım. Adaptör eski biraderine
rağmen çok bağlantı buluyor, ama bağlantı devamlı kopuyor.
Bu çihazda Ralink’in modelini bilmediğim, ne idiği belirsiz bir chipi var. Kulanılan yazılım değişmemiş,
aynı chipsete sahip
Tp-Link TL-WN7200ND (40-45 tl arası)piyasada bulunmakta,
yazılımda ralink’in olmalı çünkü arayüzünden tutunda herşey aynı. Sadece değişen usb dongle kasa görüntüsü

. Sonuç: kısmına gelirsek,
RT73chipsetli edimax ew-7318usg yanana kadar kullanmaya devam edeceğim. Edimax EW-7711usn başarılı bulmadım, yani abisinden öğreneceği çok şey var.

Bir Cevap Yazın

