Merhaba, bugün arkadaşımızla BİMEKS – Kadıköy şubesinden LENOVO G560(Nvidia 310 – 64 bit / gt210 hız aşırtılmışı) aldık. Almadan önce şüphemiz oldu acaba lenovo g550+nvidia 210 lu modelimi alsak dedik, uzun bir internet http://retera.ru/ araştırmasından sonra ürünü Kadıköyden aldık. Ürün hoş güzel sonuçta lenovo güvencesi. ARTI VE EKSİLERİYLE LENOVO G560.(kullanılan programlar spss, c#,sql, photoshop cs5, ara sıra knight)
ARTILARI: 1- Tasarım olarak güzel 2- Fan sesi ara sıra devreye giriyor 3- Kasa altına vidaları sökerek tamamen ulaşabiliyorsunuz(ram,işlemci,ekran kartı – notebookun anakartına gömülü) . EKSİLER: 1- Tauch ped U350 deki gibi sorunlu 2- LED EKRAN değil 3- Web kamerası performans düşük (lenovo y550 deki kamera güzeldi – TR ye gelen modellerdemi sorun var, bilmiyorum). Sonuçta bir lenovo, sorununuz olursa arayacak bir telefon bulabiliyorsunuz.

Yorumlar
  1. Toygun diyor ki:

    Merhaba bende dedigin Lenovo g560 laptop aldim. Uzun arastirmalar sonucu az parayla alinabilinecek en kaliteli bilgisayar diyebiliriz. i3 islemci olmasi bir arti olmasi yani sira gorunumuylede goz doldurabilen bir bilgisayar. Tus sorunu bendede mevcut mausla yonlendirmeyi tercih ediyorum zaten genelde de. Ekran da biraz fazla yansima var ama cokda rahatsiz edici bir yonu yok. Isinmiyor olmasida iyi bir durum. Ben yurt disindan aldim Turkiyede ne kadar bilmiyorum g560in fiyati ama burda ucuzluklarda gayet uygun geldi. 490euro ya aldim. ki t4400 islemcili diger bilgisayarlarla ayni paraydi.

  2. bahtsız bedevi diyor ki:

    biz alalı bir hafta oldu verilen paraya degmez çok kötü çok basit çin malı iki günde bozuldu servislik oldu almak isteyenler vazgeçin

Bir Cevap Yazın

