Merhaba, sonunda GOLD-İZMİT Ncity şubesinden SAMSUNG R580 İ5-520 MODELİNİ aldım. Makina çok güzel, Windows 7 home-premium 32 bit var ama daha çok performans almak için elimdeki 64 bit win7 ultimate i kuracağım..gelelim puanlara (RESİM 4) …bu makinada en ilginç olan NVİDİA GT330 -1 GB DDR3 EKRAN KARTI..ama mikisoft amcanın çalıştır>dxdiag>ekran : görüntüsünde 2.2 gb görünümünde HYPERMEMORY özelliği olduğu görülüyor ve nvidia kontrol panelinden çok kolay bir şekilde NVİDİA GT335(LG R590) seviyesine çıkabiliyor..(RESİM 3)..SON OLARAK donanim listesi..sadece optik okuyucu TS-L633C(TOSHİBA ve SAMSUNG un optik okuyucu daki ortalık yapısından çıkan ucuz dvd-yazıcılar) biraz ses yapıyor ama,o da olsun.(RESİM 5). Makinayı almam daki en büyük etken http://www.notebookcheck.com/Test-Samsung-NP-R580-JS03DE-Notebook.25322.0.html sitesidir, ve çok güzel incelemeri var..
*Uyarı: 31/5/2010: arkadaşlar laptoptaki nvidia gt330= 2,2 gb hyper memory lidir-normalde 1024mb lıkdır,nvidia nın bu seviyedeki kartları 2,2gb dan başlamaz. ramler 4 gb bile olsa siz farkında olmadan kullanır, işte ben bunu engellemek amaçlı Windows 7 – ultimate 64 bit yükledim (kafadan 4 gb ram i görsün diye= sonuçta ne olacak ekran kartı ramden yemeyecek ve normal şekliyle çalışacak, buna nazıran kullanan kişi 1024mb şekliyle kullanacak)
**ben recovery yapmadan yapmadan kendi win7+driverları kurup Acronis ile yedek dvd yapıp Hdd=4 böldüm
***Bu Laptop u almamdaki en büyük etken SESSİZ BİR LAPTOP OLMASI(fan sesi çok az – nvidia- intel en son teknolojisi,ramler 1066mhz ramleri de ısınmıyor, işlemci ve yonga seti dede tık yok – asus toshiba kullananlar bilir devamlı ısınma problemi. ama lanet optik oyucu yine sorun= olsun sadece image dvd çekmek için kullanılıyor= samsunglarda özellikle nvidia lı versiyonlarda ısınma,patlama çatlama yok / KULLANAN KİŞİ BAYAN VE SES İSTEMİYOR :))
****Laptop un hoparlör sisteminden birşey beklemeyin..Harman kardon,JBL kadar ses çıkmıyor (Kulaklık alın öyle kullanın)
*****Detaylı inceleme yapamadım,diğer markalara 250-300 tl fazladan veremem. Bu makinayı almak isteyenlere almalarını tavsiye ediyorum, alan pişman olmaz. Sorularınız için ulugazi/at/gmail.com

Yorumlar
  1. sefa diyor ki:

    kardeşm aynı makinadan bendede var samsung r580 tek sorunum dvd kopyalaması acayip yavaş bunun bir çözümü varmı veya normalmidir teknik servise yollamamı tavsiye edermsin

  2. Laptop tamiri diyor ki:

    güzel makine samsunglar çok sağlamdır.

  3. abdullah diyor ki:

    ben de bu laptoptan var çok beğenerek aldım. ama 6 aydan beridir oyun oynayamaıyorum hangi oyun oldugu farketmiyor hiç bi oyunu oynatmıyot. takılıyo takılıyo sonra da kapanıyor. iki kere sevise verdim yarın 3. kez götürücem bi değişiklik yok. siz de öyle bi problem oldu mu nasıl çözülebilir bi fikir verebilir misiniz çok teşekkür ederim

Bir Cevap Yazın

